مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:562023-11-13اجتماعي

هدایت آموزش های فنی و حرفه ای به سمت آموزش های تقاضا محور


مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی گفت: آموزش های فنی حرفه ای را بیشتر به سمت آموزش های تقاضا محور هدایت کرده ایم و متناسب با تقاضای بازار آموزش های مهارتی را ارائه می دهیم و در این راستا یک سری الزامات وجود دارد اولین مورد مربی است که این مربی ها .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی گفت: آموزش های فنی حرفه ای را بیشتر به سمت آموزش های تقاضا محور هدایت کرده ایم و متناسب با تقاضای بازار آموزش های مهارتی را ارائه می دهیم و در این راستا یک سری الزامات وجود دارد اولین مورد مربی است که این مربی ها بتوانند علوم تکنولوژی خود را به روز نگه دارند.

علی مشایخی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، هدف از تاسیس مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی حرفه ای در تبریز را تعیین صلاحیت حرفه ای عنوان کرد و گفت: واحدهای صنفی، کارگران ساختمانی و اشخاصی که بنابه هر دلیلی مشمول قانون بیمه بیکاری است بایستی در این مرکز نسبت به آموزش و تعیین صلاحیت حرفه ای اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اکنون کلیه اصناف و بنگاه های اقتصادی شهر تبریز از جمله اتحادیه قنادان، تعمیر لوازم خانگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت آموزش های فنی و حرفه ای به سمت آموزش های تقاضا محور

هدایت آموزش های فنی و حرفه ای به سمت آموزش های تقاضا محور