مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-28اقتصادي

تولید 99 درصد لپه کشور در آذرشهر


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: آذرشهر به عنوان قطب فرآوری و تامین لپه کشور محسوب می شود، به طوری که با بیش از 200 کارخانه فرآوری 99 درصد لپه کشور را تولید می کند.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد تولید 99 درصد لپه کشور در آذرشهر ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: آذرشهر به عنوان قطب فرآوری و تامین لپه کشور محسوب می شود، به طوری که با بیش از 200 کارخانه فرآوری 99 درصد لپه کشور را تولید می کند.

حیدر فتح زاده طی سفر یک روزه به شهرستان آذرشهر به بازدید از کارخانه فرآوری لپه در این شهر پرداخت و گفت: عمده محل تامین مواد اولیه لپه در آذرشهر، به غیر از استان آذربایجان شرقی، استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه هستند.

وی افزود: هر سال 40 هزار تن مواد اولیه لپه خریداری و به میزان 32 هزار تن فرآوری شود و در صورت عدم امکان تامین از داخل کشور، از کشورهای اتیوپی، هندوستان و استرالیا تامین می شود.

فتح زاده با بیان اینکه آذرشهر به عنوان قطب فرآوری و تامین لپه کشور محسوب می شود، به طوری که با بیش از 200 کارخانه فرآوری 99 درصد لپه کشور را تولید می کند، افزود: در این تعداد کارخانه بیش از پنج هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 99 درصد لپه کشور در آذرشهر

تولید 99 درصد لپه کشور در آذرشهر