مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-30سياسي

نشست ملی درس آموخته های زلزله سرپل ذهاب برگزار می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از برگزاری نشست علمی سراسری درس آموخته های زلزله سرپل ذهاب همزمان با سالروز این زلزله در 21 آبان خبر داد.

- نشست ملی "درس آموخته های زلزله سرپل ذهاب" برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از برگزاری نشست علمی سراسری درس آموخته های زلزله سرپل ذهاب همزمان با سالروز این زلزله در 21 آبان خبر داد.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن سالگرد زلزله 7.

6 ریشتری سرپل ذهاب، گفت: همزمان با ششمین سالگرد این زلزله، نشست علمی و تخصصی با محوریت این زلزله در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نشست یک روزه بوده و استان های مختلف کشور به صورت وبینار در آن حضور دارند، هدف از برپایی این نشست را بیان دستاوردها و تجارب زلزله بزرگ کرمانشاه عنوان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: در این نشست افرادی که در جریان این زلزله در دل کار بودند و در حوزه های مختلف امداد و نجات، آواربرداری، کمک به مصدومین و حتی ایام بازسازی و ساخت و ساز پای کار بودند، تجارب خود را با سایرین در میان خواهند گذاشت.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، در این نشست از کارشناسان، صاحب نظران و چهره های ملی و استانی برای سخنرانی دعوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ملی درس آموخته های زلزله سرپل ذهاب برگزار می شود

نشست ملی درس آموخته های زلزله سرپل ذهاب برگزار می شود