مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05سياسي

یکی از مهم ترین مولفه های انتخابات موضوع مشارکت مردم است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: یکی از مهم ترین مولفه های انتخابات موضوع مشارکت مردم است و مدیران باید سبب رضایت مندی مردم شوند.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: یکی از مهم ترین مولفه های انتخابات موضوع مشارکت مردم است و مدیران باید سبب رضایت مندی مردم شوند.

مسلم مرادی امروز 14 آبان ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خاص و حساسی بر خاورمیانه حاکم است و همه باید هوشیار باشیم که در این فرایند تحولات رخ خواهد داد و پیروزی مردم غزه نزدیک است ما هم همدرد و همراه این مردم هستیم و امیدواریم که ریشه ظلم و ستم کنده شود.

وی تصریح کرد: اسفندماه امسال انتخابات برگزار خواهد شد که از امروز ثبت نام داوطلبین خبرگان رهبری آغاز شده و داوطلبین می توانند تا 21 آبان ماه به فرمانداری خرم آباد یا وزارتخانه مراجعه کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: چشم طمع دشمن به این انتخابات است و باید هوشیار باشیم و این انتخابات باید رصد کنیم و نگذاریم که دچار مشکل شود.

مرادی اضافه کرد: برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مردادماه امسال پیش ثبت نام انجام شد که 221 نفر در بروجرد ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهم ترین مولفه های انتخابات موضوع مشارکت مردم است

یکی از مهم ترین مولفه های انتخابات موضوع مشارکت مردم است