مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-14سياسي

زیرساخت های مرز باشماق در شان یک مرز رسمی نیست


معاون نظارت و بازرسی استان کردستان با بیان اینکه نبود زیرساخت وجه مشترک هر سه مرز در کردستان است، گفت: زیرساخت های مرز باشماق در خور شان یک مرز رسمی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدامین حیدری ظهر امروز در سومین جلسه شورای مبادلات مرزی استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه جلسات متعددی در ارتباط با بازارچه ها و معابر مرزی در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: ما در استان سه مرز باشماق مریوان، سیف سقز و شهدای سیران بند بانه را داریم که وجه مشترک هرسه این مرزها نبود زیرساخت لازم است.

وی تصریح کرد: وجود این ادبیات که باید عراق مرز را رسمی بشناسند تا هزینه کنیم  تسلسل و دور باطلی در ساماندهی مرزها در استان به وجود آورده که نتیجه آن عقب ماندگی در مرزهای استان است.

معاون نظارت و بازرسی استان کردستان افزود: یکی از مزیت های اقتصادی از نظر خیلی از مدیرانی که سال های سال دور این میزهای تصمیم گیری می نشینند مرز است، اما در تصمیم گیری برای ایجاد زیرساخت ها در این مرزها نوعی حساست به خرج می دهند که این به زیان حوزه اقتصاد استان است.

حیدری اضافه کرد: در حال حاضر در مرزهای سیران بند، باشماق و سیف کلی نیرو و کارمند دستگاه های مختلف و متولی مرز وجود دارد بدون شک چه مرز فعال باشد چه نه، باید زیرساخت ها در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مرز باشماق در شان یک مرز رسمی نیست

زیرساخت های مرز باشماق در شان یک مرز رسمی نیست