مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-07فرهنگي

آشتی مخاطبان با پرده نقره ای/ کدام فیلم ها پای گلستانی ها را به سینما باز کرد؟


این روزها رونق مجدد گیشه سینما نقل محافل هنری است؛ رونقی که پس از تعطیلی های مداوم شیوع کرونا و شرایط اجتماعی بر سینما تحمیل شده بود، تعبیر درستی برای پایان یک دوران رکود محسوب می شود.

- ایسنا/گلستان این روزها رونق مجدد گیشه سینما نقل محافل هنری است؛ رونقی که پس از تعطیلی های مداوم شیوع کرونا و شرایط اجتماعی بر سینما تحمیل شده بود، تعبیر درستی برای پایان یک دوران رکود محسوب می شود.

خبرهای خوشی از تزریق خون تازه در رگ های سینمای ایران و جان گرفتن هنر هفتم به گوش می رسد، جادوی پرده نقره ای دوباره کارگر شده و گیشه ها را شلوغ کرده است.

مصطفی کمیجانی معاون دفتر نظارت بر نمایش سازمان سینمایی ضمن اعلام خبر رکوردشکنی دوباره سینما طی چند ماه اخیر گفت: روز سه شنبه دوم آبان برای اولین بار حدود 245 هزار نفر در یک روز از فیلم های روی پرده دیدن کردند.

این خبر برای من که سال گذشته سه بار با فاصله چند ماه به دو تا از سینماهای گرگان رفته و از نزدیک شاهد خالی بودن بیش از 70 درصد صندلی های سینما بودم، خیلی عجیب و غیر قابل باور بود.

علاقه شخصی من به هنر هفتم و شم خبرنگاری باعث شد تا از نزدیک سری به سینماهای استان گلستان بزنم، آنچه را می دیدم، باورش برایم سخت و البته بسیار خوشحال کننده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشتی مخاطبان با پرده نقره ای/ کدام فیلم ها پای گلستانی ها را به سینما باز کرد؟

آشتی مخاطبان با پرده نقره ای/ کدام فیلم ها پای گلستانی ها را به سینما باز کرد؟