مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-16سياسي

شعبات الکترونیک انتخابات تعیین وضعیت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محد تقی شاهچراغی ظهر پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بررسی آخرین اقدامات استان در زمینه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از اهداف سفر بود، - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در حال تهیه جدول برای تعیین وضعیت شعبه الکترونیک انتخابات هستیم و یک هشتم شعبات الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محد تقی شاهچراغی ظهر پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بررسی آخرین اقدامات استان در زمینه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از اهداف سفر بود، افزود: طبق جدول زمان بندی کار های استان به درستی پیش رفت.

وی با اشاره به آغاز رسیدگی به صلاحیت و یا اعتراض عدم صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان در هیأت نظارت گفت: برابر قانون هیأت اجرایی به وظیفه خود عمل کردند و از امروز کار هیأت نظارت به مدت 50 روز شروع شده است.

وی اجرای صحیح و درست قانون و تعیین شعب را از جمله برنامه ها دانست و گفت: مازندران جزو 10 استان برتر در حوزه مشارکت در انتخابات است و وضعیت ما نسبت به دوره مشابه بهتر است وا میدواریم از ظرفیت های کم نظیر استان مازندران به ویژه حوزه روحانیت استفاده شود و باید خدمات ارائه شده و کار های صورت گرفته تبیین شود تا شاهد مشارکت بالای مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبات الکترونیک انتخابات تعیین وضعیت می شوند

شعبات الکترونیک انتخابات تعیین وضعیت می شوند