مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-08سياسي

تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم هدف همایش کتاب سال بانوان است


گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم در بین بانوان و توجه ویژه به علوم اسلامی و انسانی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان است.

- ایسنا/قم مدیرجامعه الزهرا (س) گفت: گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم در بین بانوان و توجه ویژه به علوم اسلامی و انسانی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان است.

سیده زهره برقعی در نشست خبری چهارمین همایش کتاب سال بانوان که امروز، 17 آبان با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا (س) برگزار شد، به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و اظهار کرد: امروز در زمانی که ادعای تمدن می کنیم، نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس صورت می گیرد، در حالی که مجامع بین المللی سکوت اختیار کردند؛ ما در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه، جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم.

توجه به نقش علمی بانوان مورد تأکید امامین انقلاب بوده است رییس شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان در ادامه با اشاره به اهمیت علم، به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: نبی مکرم اسلام(ص) فرمودند: قَیِّدُوا اَلْعِلْمَ بِالْکِتَابِ؛ علم را با نوشتار به بند بکشید ،همچنین حضرت امام صادق (ع) در حدیثی فرمودند: اکتُبُوا؛ فإنّکُم لاتَحفَظُونَ حتّ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم هدف همایش کتاب سال بانوان است

تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم هدف همایش کتاب سال بانوان است