مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-18بين الملل

محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران


دو شهروند آمریکایی به اتهام آنچه تلاش برای فروش نفت ایران برخلاف قوانین تحریمی آمریکا عنوان شده است، مجرم شناخته شدند.

- دو شهروند آمریکایی به اتهام آنچه تلاش برای فروش نفت ایران برخلاف قوانین تحریمی آمریکا عنوان شده است، مجرم شناخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک هیات منصفه در این کشور دو مرد در ایالت تگزاس را به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران بر خلاف تحریم های اعمال شده توسط واشنگتن و توطئه برای ارتکاب پولشویی محکوم کرده است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است که ژنیو وانگ، 42 ساله و دانیل ری لین، 42 ساله روز چهارشنبه از سوی این هیات منصفه مجرم شناخته شدند و هر کدام با حداکثر مجازات 45 سال زندان روبرو هستند.

بنابر اعلام وزارت دادگستری آمریکا، این دو مرد قصد داشته اند که از ایران نفت بخرند و با پنهان کردن منشاء آن، سپس آن را به پالایشگاهی در چین بفروشند.

به گزارس خبرگزاری رویترز، ری لین رییس شرکت خصوصی Stack Royalties، یک شرکت مستقر در تگزاس است که حقوق معدنی نفت و گاز را به صندوق های سرمایه گذاری و گروه های سهام خصوصی می فروشد.

وکیل مدافع ری لین در بیانیه ای به رویترز گفت که این پرونده بر اساس عوامل مخفی دولت است که به لین میلیون ها دلار سود در صورت شرکت در این طرح پیشنهاد داده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران

محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران