مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-11اقتصادي

بیش از 113 هزار تن خرما در خرمشهر برداشت شد


مدیر جهاد کشاورزی شادگان از برداشت بیش از 113 هزار تن خرما در شهرستان خبر داد و گفت: کارگاه های خرما بیش از 60 هزار تن از این خرمای تولیدی را نخل داران خریداری کردند.

- ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شادگان از برداشت بیش از 113 هزار تن خرما در شهرستان خبر داد و گفت: کارگاه های خرما بیش از 60 هزار تن از این خرمای تولیدی را نخل داران خریداری کردند.

جمشید اسلامیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان عملیات برداشت خرما در شادگان اظهار کرد: امسال سال خوبی برای نخلداران شادگانی بود و آن ها توانستند بیش از 113 هزار تن خرما از نخیلات شهرستان برداشت کنند.

وی با بیان اینکه شادگان دارای بیش از 13 هزار هکتار نخیلات است، افزود: بیش از 60 هزار تن خرما توسط کارگاه های خرید خرما از نخلداران در شهرستان خریداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: ارقام مختلفی از خرما در نخلستان های شادگان وجود دارد که مهمترین آن ها استعمران، برحی و بریم است.

این سه رقم خرما از نخلداران شادگانی خریداری و در کارگاه های بسته بندی برای صادرات آماده می شوند.

اسلامیان با بیان اینکه تولید خرما نسبت به سال گذشته افزایش 10درصدی داشته است، عنوان کرد: 80 درصد خرمای برداشت شده از نخلستان های شادگان از نوع استعمران و 20 درصد از سایر انواع خرما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 113 هزار تن خرما در خرمشهر برداشت شد

بیش از 113 هزار تن خرما در خرمشهر برداشت شد