مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 06:552023-10-30ورزشي

بازی کوتاه سردار مقابل اینتر و هوشدن لوکاکو


سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم هم مطابق هفته های گذشته که در دقایق پایانی به میدان رفته بود، این بار در دقیقه 89 فرصت بازی پیدا کرد و با احتساب وقت های اضافه در 6 دقیقه ای که در زمین بازی بود، - تیم اینتر در دیداری خانگی و پرحاشیه مقابل آاس رُم و سرمربی سابق خود مورینیو، به یک پیروزی ارزشمند رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، نبرد اینتر با رُمِ ژوزه مورینیو در هفته دهم سری A در حالی از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد که نراتزوری در دیداری پرحاشیه و مملو از صدای سوت (!) با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا یک بار دیگر آقای خاص مجبور شود دست خالی خانه تیم سابقش را ترک کند.

رُمی ها 81 دقیقه توانستند دروازه خود را در برابر حملات پرشمار اینتر بسته نگه دارند اما در نهایت مارکوس تورام روی پاس فدریکو دیمارکو قفل دروازه تیم میهمان را شکست و همین گل منجر به پیروزی میزبان شد.

از نکات مهم این بازی استقبال بسیار سرد هواداران اینتر از ستاره سابق شان روملو لوکاکو بود که برای اولین بار پس از جدایی اش از آبی و مشکی پوشان با پیراهن رم به ورزشگاه سن سیرو برمی گشت.

با وجود هشدار مقامات امنیتی در خصوص ممنوعیت بردن سوت به ورزشگاه، هزاران تن از هواداران اینتر توانستند حدود 30 هزار سوت که بیرون ورزشگاه بین آنها توزیع شده بود را به داخل سن سیرو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی کوتاه سردار مقابل اینتر و هوشدن لوکاکو

بازی کوتاه سردار مقابل اینتر و هوشدن لوکاکو