مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 03:352023-11-15ورزشي

تغییرات اقلیمی چگونه بر مغز ما اثر می گذارد؟


عنصر جدیدی از تأثیرات فاجعه بار تغییرات آب و هواییِ سیاره زمین در حال ظهور است؛ اینکه گرمایش جهانی چگونه بر مغز انسان تأثیر می گذارد.

- عنصر جدیدی از تأثیرات فاجعه بار تغییرات آب و هواییِ سیاره زمین در حال ظهور است؛ اینکه گرمایش جهانی چگونه بر مغز انسان تأثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشریه تخصصی مدیکال اکسپرس ، در مقاله ای که در Nature Climate Change منتشر شده است، یک تیم بین المللی از دانشگاهیان شرایطی را بررسی می کنند که تحقیقات نشان داده است که یک محیط در حال تغییر بر عملکرد مغز ما تأثیر می گذارد و چگونه تغییرات آب و هوایی می تواند بر عملکرد مغز ما در آینده تأثیر بگذارد.

این مقاله توسط متخصصان و کارشناسان در چندین دانشگاه هدایت می شود.

همچنین این مطالعه نقشی را که دانشمندان علوم اعصاب می توانند در درک بیشتر و رسیدگی به این چالش ها ایفا کنند، بررسی می کند.

دکتر کیمبرلی سیدول ، نویسنده اصلی این مطالعه از دانشگاه وین در این باره گفت: ما مدت هاست می دانیم که عوامل محیطی می توانند منجر به تغییراتی در مغز شوند.

با این حال، ما تازه شروع به بررسی این موضوع کرده ایم که چگونه تغییرات آب و هوایی، بزرگترین تهدید جهانی زمان ما، ممکن است مغز ما را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اقلیمی چگونه بر مغز ما اثر می گذارد؟

تغییرات اقلیمی چگونه بر مغز ما اثر می گذارد؟