مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-28سياسي

قدردانی مردم بانه از تلاش استاندار کردستان برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه ژال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، معتمدین، اصناف و نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان بانه از اقدامات ارزشمند و ستودنی استاندار کردستان، برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه ژال در راستای اشتغالزایی، ساماندهی مبادلات مرزی و  بهبود معیشت، خواسته به حق مرزنشینان، قدردانی کردند.

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار و نشست با امامان جمعه و جماعت، نمایندگان اقشار مختلف مردم، معتمدین، متنفذین، فعالان اقتصادی و سیاسی، نهادهای مدنی، علمی و فرهنگی، اصناف و بازاریان شهرستان بانه بر حفظ امنیت و حراست از مرزهای رسمی بین المللی تاکید کرد و مرز را در حکم ناموس مملکت بیان کرد.

وی با اشاره به شرایط بازارچه های مرزی و استدلال بازگشایی مرزهای استان، هدف از بازگشایی مرز هنگه ژال بانه را جداسازی راه و مسیر کولبران پرتلاشی که برای لقمه نانی سخت کوشانه فعالیت می کنند، از قاچاق و قاچاقچی اعلام کرد.

استاندار کردستان پیگیری و رفع مشکلات مردم را وظیفه مسوولان اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه، دغدغه و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می کند.

زارعی کوشا در ادامه در ارتباط با روند پیگیری موضوعات مطرحه در این دیدار گفت: مشکلات و مسائل مردم امروز بررسی و دستورات لازم صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مردم بانه از تلاش استاندار کردستان برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه ژال

قدردانی مردم بانه از تلاش استاندار کردستان برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه ژال