مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-01اقتصادي

حقوق دولتی معادن سبزوار بیش از 190 میلیارد ریال برآورد شد


رییس صنعت معدن و تجارت سبزوار گفت: میزان حقوق دولتی برآورد شده معادن در 7 ماهه سال جاری، به صورت علی الحساب، بالغ بر 196 میلیارد ریال بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس صنعت معدن و تجارت سبزوار گفت: میزان حقوق دولتی برآورد شده معادن در 7 ماهه سال جاری، به صورت علی الحساب، بالغ بر 196 میلیارد ریال بوده است.

حسین شریعتمدار طهرانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این میزان حقوق دولتی مربوط به 77 واحد معدنی است، اظهار کرد: امسال در حوزه معـدن بالغ بر 326 میلیارد ریال و در حوزه صنایع معدنـی با 27 جواز تأسیس بالغ بر 74 میلیارد ریال سرمایه گذاری در سبزوار انجام شده است.

وی افزود: سرمایه گذاری انجام شـده در بخش معدن به اشتغال 16 نفر و در بخـش صنایع معـدنـی به اشتغال 762 نفـر منتج شده است.

رییس صنعت، معدن و تجارت سبزوار در خصوص احیا واحدهای راکد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تعداد 3 واحـد معدنـی راکـد، در مرحله گواهـی کشف، با سرمایه گذاری بالغ بر 17 میلیارد ریال با پیگیری و ورود سرمایه گذار احیا شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال تعداد 2 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 326 میلیارد ریال انجام شده است، در خصوص حقوق دولتی معادن این شهرستان، تصریح کرد: در ارتباط با تکالیف دولت به سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای پیگیری حقوق دولتی معادن، میزان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دولتی معادن سبزوار بیش از 190 میلیارد ریال برآورد شد

حقوق دولتی معادن سبزوار بیش از 190 میلیارد ریال برآورد شد