مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-10سياسي

علم الهدی: به جز مشتی ورشکسته، کسی از اسراییل حمایت نمی کند


این حقیقت دوران ماست و در هیچ نقطه از عالم به جز یک مشت ورشکسته سیاسی آمریکایی و مزدوران شورای امنیت، هیچ کس نمانده که از این کودک‎کشان ملعون حمایت کند.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: این حقیقت دوران ماست و در هیچ نقطه از عالم به جز یک مشت ورشکسته سیاسی آمریکایی و مزدوران شورای امنیت، هیچ کس نمانده که از این کودک‎کشان ملعون حمایت کند.

آیت الله سید احمد علم‎الهدی ظهر امروز، 19 آبان در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی (ع)، با اشاره به فرارسیدن سی و چهارمین روز جنگ غزه پس از عملیات تاریخی طوفان الاقصی، اظهار کرد: آنچه در این روزها گذشت، برگه ای است که دو رو دارد؛ یک‎ روی از آن مظالم، جنایات، آدم کشی ها و بیدادگری هایی است که در تاریخ بشریت بی سابقه بوده و روی دیگر، حماسه تمام فلسطینی محور مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 38 هزار ساختمان در غزه به طور کامل ویران شده که یک هجدهم همه منازل موجود در غزه است، افزود: جمعیت کل شهدا از 10 هزار و جمعیت کودکان شهید از 4000 نفر گذر کرده و تصویری را در برابر بینش جهانیان قرار داده که همه را منقلب و متحول کرده است.

تنها کسی هم که تکان نخورده، سران استکبار جهانی، سازمان ملل و شورای امنیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: به جز مشتی ورشکسته، کسی از اسراییل حمایت نمی کند

علم الهدی: به جز مشتی ورشکسته، کسی از اسراییل حمایت نمی کند