مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-28حوادث

کشف بیش از 24 کیلو موادمخدر در جاده اردبیل - سرچم


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 24 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل و شهرستان کوثر از سوداگران مرگ 7 کیلو شیشه و 17 کیلو و500 گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد دارند با استفاده از یک دستگاه سواری 206 صندوق دار محموله مواد مخدر را از مرکز کشور به اردبیل انتقال دهند، اکیپ های عملیاتی مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل و شهرستان کوثر اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی در محور اردبیل-سرچم کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تشریح کرد: به هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری 206 مورد استفاده سوداگران مرگ شناسایی و توقیف شد.

سردار تقوی با بیان اینکه سوداگران مرگ با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند؛ گفت: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده ای پولادین دارد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 24 کیلو موادمخدر در جاده اردبیل - سرچم

کشف بیش از 24 کیلو موادمخدر در جاده اردبیل - سرچم