مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-23حوادث

کشف خودروی مسروقه کمتر از یک روز در بندرانزلی


فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف یک دستگاه خودرو پراید مسروقه طی یک روز و دستگیری 2 نفر سارق در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

- سرهنگ سیدمهدی نجفی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با بیان اینکه سرقت از اصلی ترین مولفه هایی است که امنیت اجتماعی جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد، اظهار کرد: با برنامه ریزی و احساس مسؤولیت، می توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

  وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند، گفت: راننده پراید به محض مشاهده ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شدند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل بالای ماموران پلیس حاضر در صحنه با ایجاد ترافیک مصنوعی، خودرو توقیف و راننده و سرنشین نیز دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه افراد دستگیر شده از سارقان سابقه دار بودند که خودرو پراید را به سرقا برده بودند، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیسی به بزه انتسابی اقرار کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف خودروی مسروقه کمتر از یک روز در بندرانزلی

کشف خودروی مسروقه کمتر از یک روز در بندرانزلی