مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-04سياسي

آمریکا حامی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است


ظلم های رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین در برابر چشمان تمام جهانیان در حال رخ دادن است و آمریکا تمام قد از این جنایات حمایت می کند.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه محلات گفت: ظلم های رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین در برابر چشمان تمام جهانیان در حال رخ دادن است و آمریکا تمام قد از این جنایات حمایت می کند.

حجت الاسلام مهدی ربانی شنبه 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان روز مبارزه با استکبار جهانی در مسجدالقائم(عج) محلات، با اشاره به سه رویداد بزرگ تاریخی در این روز، اظهار کرد: یکی از این رویدادها، تبعید امام(ره) بود که ریشه در اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون داشت، قانونی که عین تحقیر و نهایت ذلت بود.

امام(ره) در برابر این ذلت ایستاد و فریاد زد که این فریاد آغاز یک قیام بزرگ بود و در واقع تبعید امام زمینه ای برای یک انقلاب بزرگ شد.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز، ادامه داد: این مکان در ظاهر سفارتخانه بود، اما در حقیقت یک لانه جاسوسی علیه انقلاب، ملت و نظام جمهوری اسلامی بود.

اسناد و مدارک به دست آمده از این محل نشان داد که آنها در حال توطئه علیه نظام ما بودند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه مردم ایران و نظام اسلامی، افزود: آمریکا با تحریم دارو، باعث مرگ بیماران خاص از جمله بیماران پروانه ای که داروی آنها وارداتی است، می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حامی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است

آمریکا حامی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است