مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-24اقتصادي

آمادگی فرودگاه اهواز برای افزایش پروازها/ شرایط برای حضور ایرلاین ها فراهم است


آمادگی کامل برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی اهواز وجود دارد و همچنین شرایط برای حضور شرکت های هواپیمایی به همین منظور فراهم است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: آمادگی کامل برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی اهواز وجود دارد و همچنین شرایط برای حضور شرکت های هواپیمایی به همین منظور فراهم است.

سید مهدی رزاز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 50 تا 55 پرواز داخلی در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز انجام می شود.

وی در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه اهواز، افزود: در تلاش هستیم تا با رایزنی با شرکت های هواپیمایی تعداد پروازهای داخلی فرودگاه را افزایش دهیم.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: در این زمینه از هر شرکت هواپیمایی که به دنبال حضور و ارایه پرواز در فرودگاه اهواز باشد به طور کامل حمایت خواهیم کرد و در این زمینه آمادگی کامل در استان وجود دارد.

رزاز در خصوص پروازهای خارجی فرودگاه نیز عنوان کرد: در حال حاضر از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد سه کشور خارجی پرواز انجام می شود.

وی ادامه داد: پروازهای خارجی فرودگاه به مقصد کشورهای عمان، امارات و ترکیه انجام می شوند و در حال رایزنی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرودگاه اهواز برای افزایش پروازها/ شرایط برای حضور ایرلاین ها فراهم است

آمادگی فرودگاه اهواز برای افزایش پروازها/ شرایط برای حضور ایرلاین ها فراهم است