مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-24سياسي

ایران آماده ارتقای بیش از پیش سطح روابط با تایلند است


رییس جمهور ضمن اعلام آمادگی کشورمان برای همکاری با تایلند در زمینه تبادل توانمندی ها در عرصه های مختلف گفت: آنچه امروز در پارک های علم و فناوری و مجموعه های دانش بنیان ایرانی به نمایش درآمده مبین این واقعیت است که دانشمندان جوان ایرانی چگونه از تحریم .

- رییس جمهور ضمن اعلام آمادگی کشورمان برای همکاری با تایلند در زمینه تبادل توانمندی ها در عرصه های مختلف گفت: آنچه امروز در پارک های علم و فناوری و مجموعه های دانش بنیان ایرانی به نمایش درآمده مبین این واقعیت است که دانشمندان جوان ایرانی چگونه از تحریم ها فرصت های درخشان پیشرفت خلق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز سه شنبه در آیین دریافت استوارنامه آقای پیچیت بونساد سفیر جدید پادشاهی تایلند روابط دوکشور را دوستانه توصیف و بر تلاش برای ارتقای بیش از پیش سطح روابط فیمابین تاکید کرد.

رییس جمهور در واکنش به درخواست سفیر جدید تایلند برای بهره مندی از پیشرفت ها و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی و فناوری ضمن اعلام آمادگی کشورمان برای همکاری با تایلند در زمینه تبادل توانمندی ها در عرصه های مختلف اقتصادی، تجاری، انرژی، علمی و گردشگری، گفت: آنچه امروز در پارک های علم و فناوری و مجموعه های دانش بنیان ایرانی به نمایش درآمده مبین این واقعیت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده ارتقای بیش از پیش سطح روابط با تایلند است

ایران آماده ارتقای بیش از پیش سطح روابط با تایلند است