مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-08اقتصادي

افزایش حمایت های مالی از شرکت های دانش بنیان در استان اصفهان


نشست مشترک رییس شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، به منظور حمایت مالی از صنعتگران و شرکت های دانش بنیان مستقر در این شهرک برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان نشست مشترک رییس شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، به منظور حمایت مالی از صنعتگران و شرکت های دانش بنیان مستقر در این شهرک برگزار شد.

  هادی آقابابایی ، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید 17 آبان در این نشست با بیان اینکه تقریبا تمام تمرکز و اولویت این صندوق برای ارائه تسهیلات، حمایت و تسهیل گری در موضوع اشتغال شرکت های خرده فروش و با رویکرد توجه به نقاط محروم و حوزه های روستایی است، اظهار کرد: تسهیلات ارائه شده برای ایجاد 200 هزار فرصت شغل در بخش های مختلف بوده است.

وی افزود: سال گذشته در استان اصفهان، تقریبا بیش از 350 میلیارد تومان و امسال نیز بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات برای این بخش ها اختصاص داده شده است.

نگاه این مجموعه برای احیای بنگاه های راکد و غیر راکد است که دچار مشکل سرمایه در گردش و کمبود تجهیزات هستند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه یکی از حوزه هایی که در بحث اشتغال تاثرگذار است، شرکت های دانش بنیان و فناور است، گفت: در حال حاضر، تفام نامه ای میان صندوق کارآفرینی امید و شهرک علمی و تحقیقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حمایت های مالی از شرکت های دانش بنیان در استان اصفهان

افزایش حمایت های مالی از شرکت های دانش بنیان در استان اصفهان