مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:212023-11-13سياسي

آب نصف جهان را فرا گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آب زاینده رود که به مدت 20روز برای کشت پاییزه غرب و شرق اصفهان بازگشایی شده مردم نصف جهان را همراه و هم قدم با خود سرزنده و خوشحال و شاد کرده است.

امروز نشاط و روح تازه ای که به شهر دمیده  شده است را می توان با تمام وجود حس کرد زیرا صدای پای آب در نصف جهان طنین انداز شده و خوشحالی را در چهره همه مردم پدیدار کرده است.

با جریان دوباره آب در زاینده رود، حاشیه این رودخانه رونقی دوباره یافته و مردم با حضور در کنار پل های تاریخی مارنان، سی و سه پل و خواجو با دوست روان و جاری دیرینه خود تجدید خاطره می کنند.

 علیرضا الماسوندی، رییس حوضه آبریز زاینده رود با بیان اینکه سد زاینده رود 20 آبان به مدت 20روز برای کشت پاییزه غرب و شرق اصفهان بازگشایی شده است، می گوید  حدود 100میلیون مترمکعب آب برای کشت پاییزه کشاورزان اصفهان درنظر گرفته شده است.

وی البته وعده ای هم درباره احیای زاینده رود می دهد و تأکید می کند که این رودخانه 4 تا 5 سال آینده احیا می شود و جریان دائمی آب در آن را شاهد خواهیم بود.

موج شادی و نشاط مردم همزمان با جاری بودن آب در زاینده رود مسؤولیت مدیران شهری را دوچندان می کند و می طلبد که برای احیای دائمی زاینده رود بیش از گذشته تلاش کنند تا زاینده رود در اصفهان همچون گذشته بطور دائمی جریان داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب نصف جهان را فرا گرفت

آب نصف جهان را فرا گرفت