مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-14سياسي

پس از جمهوری اسلامی به زکات به عنوان یک فریضه مهم اسلامی پرداخته شد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: زکات به عنوان یک واجب بسیار مهم اسلامی که به آن توجه نمی شد و صحبتی از این فریضه مهم نبود، پس از جمهوری اسلامی و در حکومت جمهوری اسلامی به آن با گفتار خوب پرداخته شد.

- ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: زکات به عنوان یک واجب بسیار مهم اسلامی که به آن توجه نمی شد و صحبتی از این فریضه مهم نبود، پس از جمهوری اسلامی و در حکومت جمهوری اسلامی به آن با گفتار خوب پرداخته شد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه اولین جشنواره زکات شهرستان های شرق استان اصفهان در نایین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز به لطف خداوند در جشنواره زکات شهرستان های شرق استان اصفهان که در شهرستان نایین برگزار شد، جمعیت خوبی به صورت بسیار منظم حضور داشتند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در شهرستان های مختلف استان اصفهان، جلسات و جشنواره های زکات برگزار می شود و مؤدیان زکات نیز به پرداخت زکات گندم، جو، خرما و زکات شتر در منطقه نایین می پردازند.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: بسیار خوشحال هستیم که این واجب بسیار مهم اسلامی که مطرود بود و کسی آن را ادا نمی کرد یا به آن توجه نداشت و صحبتی از این فریضه مهم نبود، پس از جمهوری اسلامی و در حکومت جمهوری اسلامی ایران به این واجب الهی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از جمهوری اسلامی به زکات به عنوان یک فریضه مهم اسلامی پرداخته شد

پس از جمهوری اسلامی به زکات به عنوان یک فریضه مهم اسلامی پرداخته شد