مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-12سياسي

«سرهنگ سرپناه» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی سردار سعید منتظرالمهدی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز اطلاع رسانی پلیس تاکید کرد: همه رؤسای پیشین برای مرجع و منبع شدن خبرگزاری پلیس تلاش های مثمر ثمری داشتند و امیدواریم که از توانایی های سرهنگ مهدی سرپناه، - با حکم معاون فرهنگی اجتماعی فراجا، سرهنگ مهدی سرپناه به عنوان رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا و خبرگزاری پلیس منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی سردار سعید منتظرالمهدی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز اطلاع رسانی پلیس تاکید کرد: همه رؤسای پیشین برای مرجع و منبع شدن خبرگزاری پلیس تلاش های مثمر ثمری داشتند و امیدواریم که از توانایی های سرهنگ مهدی سرپناه، مدیر جدید، برای بالندگی و نوآوری در ارائه اخبار و اطلاعات به جامعه مخاطب بهره کافی را ببریم.

سخنگوی پلیس تصریح کرد: در عصر انسان- رسانه وظیفه مرکز اطلاع رسانیِ پلیس، انتشار صادقانه و شفاف فعالیت ها و جلوگیری از معکوس سازی روایت های هر رویداد پلیسی است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش موثر حوزه اطلاع رسانی پلیس به عنوان قطب اطلاع رسانیِ اخبار و حوادث انتظامی و ضرورت روایتگری درست و به هنگام حوزه نظم و امنیت گفت: خبرگزاری پلیس می کوشد تا ضمن برقراری ارتباط موثر با سایر رسانه ها و کنشگران اجتماعی، به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرهنگ سرپناه» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس شد

«سرهنگ سرپناه» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس شد