مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:362023-11-08سياسي

آمار کودک آزاری و طلاق در البرز کاهش یافته است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از کاهش آمارهای طلاق و کودک آزاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، در کمیسیون مقابله با خودکشی که 17 آبان 1402 در استانداری البرز با حضور رییس کمیته پیشگیری از خودکشی شورای اجتماعی کشور و دستگاه های متولی و کارشناسان متخصص برگزار شد، گفت: استان البرز نسبت به سال های گذشته با کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف رو به رو است.

وی با اشاره به نقش موثر جلسات قرارگاه اجتماعی و کمیته پیشگیری از خودکشی بعنوان یکی از کمیته های این قرارگاه در کاهش آسیب های اجتماعی، ادامه داد: رسیدگی ویژه به وضعیت، حل مشکلات و ارائه راهکارهای لازم 66 محله از محلات کم برخوردار استان از مهم ترین مباحث این جلسات به شمار می رود.

کاظمینی افزود: طبق گزارش مرکز رصد سازمان اجتماعی کشور، در سال 1401 شاهد کاهش طلاق و کودک آزاری در سطح استان البرز نسبت به سال 1400 بوده ایم.

وی همچنین گفت: یکی از اقدامات چشمگیر استان، تهیه برش استانی پیشگیری از خودکشی بوده است که ضمن تهیه سند فوق، دبیری آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سپرده شده که شامل هماهنگی، تهیه و اجرای برنامه های پیشگیری از خودکشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کودک آزاری و طلاق در البرز کاهش یافته است

آمار کودک آزاری و طلاق در البرز کاهش یافته است