مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 05:052023-11-12ورزشي

لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران


استاندار مازندران به لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شب گذشته در جمع ورزشکاران مدال آور و خانواده های ورزشی مازندران، اظهار کرد: ورزش در ایران قدمتی به بلندای تاریخ دارد و ورزش قهرمانی مظهر تمایلات، تشخص و هویت مازندران است.

وی افزود: جوانان قهرمان مازندران ثابت کردند دارای خصوصیات برجسته هستند و اراده قوی دارند البته در هر شهری که ورزش زنده است  ورزشکاران میدان دار هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه با ورزش در جامعه بزه کاری و طلاق نیست و سلامت روحی و روانی جامعه به ورزش و پهلوانان و قهرمانان وابسته است، گفت: حضور بانوان مازندرانی بر سکوهای قهرمانی با حجاب اسلامی باعث افتخار دیار علویان است که این مهم در مازندران ریشه اعتقادی بسیار قوی دارد زیرا این دیار زمینه ساز نخستین حکومت تشییع و علویان است.

وی با اعلام اینکه همه رشته های ورزشی برای مان اهمیت دارند، ادامه داد: به دنبال این هستیم که تمام رشته های ورزشی را در مازندران تقویت کرده و گسترش دهیم.

حسینی پور با بیان اینکه در زمینه گردشگری ورزشی نیازمند ایجاد کمپ های ورزشی بین المللی با توجه به شرایط ژئوپلوتیکی و آب و هوایی مازندران هستیم، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران

لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران