مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-02بين الملل

چقدر بی انصاف اند


مقاومت دنبال جنگ و تنش نیست، بالعکس آمریکایی ها(دنبال جنگ هستند)، چون تا همینجا بزرگ ترین پیروزی را کسب کرده و دوران جدید آغاز شده است.

همه محور مقاومت هم یکدل پای این آغاز است.

- مقاومت دنبال جنگ و تنش نیست، بالعکس آمریکایی ها(دنبال جنگ هستند)، چون تا همینجا بزرگ ترین پیروزی را کسب کرده و دوران جدید آغاز شده است.

همه محور مقاومت هم یکدل پای این آغاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن فایضی در یادداشتی نوشت: به بهانه یک خبر و شایعه شروع میکنم،اسماعیل هنیه: آماده مذاکره سیاسی برای راه حل دو کشوری با پایتختی قدس هستیم.

این جمله و شبیه این در رسانه های مختلف فارسی دست به دست میشه؛ کاش حداقل کمی شبیه این هم پیدا می شد در فضای عربی و الجزیره و حماس و.

تا بگیم لابد یک کم بدترجمه شده ! اما داستان چیه؟هنیه در سخنرانی دیشب در بخشی از صحبت هاش گفته: این جنبش طرح جامعی را در مورد وضعیت کنونی به طرف های مقابل ارائه کرده است که از توقف جنگ، سپس بازگشایی کامل گذرگاه ها و پس از آن انعقاد قرارداد مبادله اسرا آغاز می شود تا با پایان اشغالگری به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف ختم شود.

کلمات اشغالگری و پایتختی کل قدس برای کشور فلسطین، ادبیات ثابت حماسی ها در حدود 10 سال گذشته و پس از به روز رسانی و ایجاد سند سیاسی جدید حماس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر بی انصاف اند

چقدر بی انصاف اند