مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:402023-10-23اقتصادي

ایران و صربستان می توانند در مراودات تجاری نیازهای یکدیگر را برآورده کنند


کاردار سفارت صربستان در ایران گفت: ایران و صربستان محصولاتی دارند که در مراودات تجاری می توانند نیازهای یکدیگر را برآورده کنند.

- ایسنا/مرکزی کاردار سفارت صربستان در ایران گفت: ایران و صربستان محصولاتی دارند که در مراودات تجاری می توانند نیازهای یکدیگر را برآورده کنند.

دیان پریشیچ، امروز، اول آبان ماه در نشست با فعالین اقتصادی استان مرکزی اظهار کرد: این هیات تجاری مورد حمایت کامل سفارت های ایران در صربستان و صربستان در ایران است.

وی با بیان اینکه روابط ایران و صربستان، روابط دوستانه، سنتی و قدیمی است، گفت: ما امیدواریم حضور هیات بازرگانان صرب در استان مرکزی شرایط توسعه و گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور را فراهم کند.

کاردار سفارت صربستان در ایران خاطرنشان کرد: ایران و صربستان محصولاتی دارند که در مراودات تجاری می توانند نیازهای یکدیگر را برآورده کنند.

همچنین این دو کشور می توانند در حوزه های مختلف صنعتی و اقتصادی مثل کشاورزی، انرژی و معادن همکاری های گسترده تری داشته باشند.

ناصر بیکی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نیز اظهار کرد: صربستان به عنوان یک کشور اروپایی اگرچه کشور کوچکی است ولی جمعیتی بالغ بر 7 میلیون نفر دارد که بیانگر تراکم بالای جمعیت در این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و صربستان می توانند در مراودات تجاری نیازهای یکدیگر را برآورده کنند

ایران و صربستان می توانند در مراودات تجاری نیازهای یکدیگر را برآورده کنند