مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-23سياسي

دردسر انباشت مصوبات بدون خروجی در مازندران


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران،انباشت مصوبات بدون خروجی موثر را یکی از مشکلات در مازندران دانست و گفت: بسیاری از نسخه هایی که در این جلسات پیچیده می شود روی طاقچه می ماند و دردی را درمان نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی ظهر امروز در جلسه اقامه نماز که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه براساس آموزه های دینی نماز معیار قبول و رد اعمال ما است، اظهار کرد: نماز موضوعی است که نگاه اداری نباید در آن حاکم شود؛ زیرا باید بپذیریم هر کاری وارد سیستم اداری شد خاصیتش را از دست داد.

وی با بیان اینکه نمی توانیم پایگاه اصلی کارهای دلی را از مردم بگیریم و حکومتی کنیم،گفت: حکومت نقش تسهیل گری و دولت نقش زمینه سازی دارد تا آن جریان که پایگاه اصلیش در بین مردم است حفظ شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: حکومت ما اسلامی است، همه نقش موثری در ترویج فریضه الهی دارند از این رو آیه کریمه اتْلُ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِنَ الْکِتَابِ وَأَقِمِ الصَّلَاهَ ۖ إِنَّ الصَّلَاهَ تَنْهَیٰ عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْکَرِ باید به درستی در جامعه نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر انباشت مصوبات بدون خروجی در مازندران

دردسر انباشت مصوبات بدون خروجی در مازندران