مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-06دانش

جذب اعضای هیات علمی فناور در دانشگاه ها تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدعلی کی نژاد در همایش منطقه ای هیات اجرایی جذب دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزش عالی شمالغرب کشور در دانشگاه صنعتی سهند، - رییس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب طرح جذب اعضای هیات علمی فناور در دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدعلی کی نژاد در همایش منطقه ای هیات اجرایی جذب دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزش عالی شمالغرب کشور در دانشگاه صنعتی سهند، گفت: پس از بررسی و تصویب این مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه ها می توانند هیات علمی فناور جذب کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن این مصوبه اساتیدی که طرح فناورانه داشته باشند می توانند طرح خود را در دانشگاه اجرا کنند و ضمن کارآفرینی برای افراد تحصیل کرده موجب کسب درآمد برای دانشگاه ها شوند.

وی گفت: 160 عضو هیات علمی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه های کشور جایابی شده و احکام آن ها صادر شده است.

کی نژاد ادامه داد: تعداد 36 نفر نیز در فراخوان امسال شرکت کرده اند که مراحل جذب این متقاضیان در حال انجام است و به زودی در دانشگاه ها مشغول خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعضای هیات علمی فناور در دانشگاه ها تصویب شد

جذب اعضای هیات علمی فناور در دانشگاه ها تصویب شد