مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-01بين الملل

شویگو: اوکراین در حال شکست است/ اف-16 ها طی بیست روز منهدم می شوند


وزیر دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، تلاش های کی یف برای پیشروی در خط مقدم همچنان بی فایده است و نتیجه آن شکست در میدان نبرد و تضعیف روحیه نیروهای اوکراینی بوده است.

- وزیر دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، تلاش های کی یف برای پیشروی در خط مقدم همچنان بی فایده است و نتیجه آن شکست در میدان نبرد و تضعیف روحیه نیروهای اوکراینی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه طی یک نشست دولتی عنوان کرد: علی رغم ارسال انواع تسلیحات جدید ناتو به اوکراین، این کشور در حال شکست است.

نیروهای روسی همچنان دفاع فعالی دارند و به طور موثری ضربه هایی وارد می کنند.

طبق گزارش راشا تودی، او در ادامه موفقیت نیروهای دفاع روسیه را برجسته و آن ها را به دلیل رهگیری موفقیت آمیز 1400 تجهیزات اوکراینی طی ماه گذشته میلادی تحسین کرد.

وزیر دفاع روسیه همچنین خاطرنشان کرد که از جمله تجهیزات منهدم شده می توان به 37 هواپیما و موشک های بالستیک تاکتیکی ATACMS اشاره کرد.

شویگو همچنین با اشاره به تحویل جنگنده های اف-16 به اوکراین توسط حامیان غربی تاکید کرد: روسیه تقریبا ظرف 20 روز این جنگنده ها را منهدم خواهد کرد.

مجله آمریکایی تایم روز سه شنبه در گزارشی پیرامون وضعیت جنگ روسیه-اوکراین و موقعیت کنونی ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین نوشت: وضعیت جنگ فقط دشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شویگو: اوکراین در حال شکست است/ اف-16 ها طی بیست روز منهدم می شوند

شویگو: اوکراین در حال شکست است/ اف-16 ها طی بیست روز منهدم می شوند