مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-21سياسي

بازرسی از 2 هزارفروند شناور صیادی بدون هویت در هرمزگان


مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به بازرسی بیش از 2 هزار فروند شناور صیادی بدون هویت در بنادر غرب استان، گفت: 200 فقره گواهینامه ثبت قایق های صیادی تحویل مالکان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان امروز با اشاره به بازرسی از 2 هزارفروند شناور صیادی بدون هویت در بنادر غرب، اظهارکرد: این اقدام در راستای لزوم تسهیل ثبت قایق های صیادی بدون هویت در سواحل و بنادر غرب با هماهنگی های انجام شده با اداره کل بنادر و دریانوردی استان انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارگروه و تیم های تخصصی بازرسی تشکیل و با بازدید از پارکینگ هایی که قایق های صیادی بدون هویت حضور داشتند، علاوه بر بازرسی از 2 هزار فروند قایق بدون هویت مقرر شد مالکان این قایق ها برای تشکیل پرونده به مدیریت بنادر و دریانوردی غرب استان مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان؛ برای تسهیل فرآیند علاوه بر تشکیل گروه های کاری برای بازدید از بنادر غرب استان در حوزه ستادی و دریافت اسناد و مدارک دریانوردان ومالکان قایق ها، سامانه ها و زیرسیستم هایی که لازم بود نیز برای انجام این مهم تقویت شده که در حال حاضر در صورت مراجعه مالکتن قایق های صیادی گواهینامه ثبت با هماهنگی های انجام شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 2 هزارفروند شناور صیادی بدون هویت در هرمزگان

بازرسی از 2 هزارفروند شناور صیادی بدون هویت در هرمزگان