مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-10حوادث

نجات کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات طاق بستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امروز جمعه کوهنورد مصدوم در ارتفاعات فرخشاد طاق بستان توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

- محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در خصوص عملیات نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات فرخشاد اظهار کرد: پس از مطلع شدن پایگاه امدادی واقع در پارک کوهستان مبنی بر اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات فرخشاد طاق بستان روز جمعه، پایگاه امدادی با اعزام گروه تخصصی به همراه کوهنوردان منطقه عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر پس از یافتن مصدوم متوجه آسیب دیدگی جدی او از ناحیه کمر و لگن شده که به علت سقوط از ارتفاع و عدم رعایت نکات ایمنی دچار سانحه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: پس از تلاش چهارساعته نیروهای امداد و نجات، مصدوم 50 ساله را با رعایت تثبیت به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به محل امن انتقال پیدا کرد.

وی ادامه داد: درنهایت فرد مصدوم، جهت انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس داده شد.

محمدی گفت: کوهنوردان از طریق شماره گیری سامانه 112، در صورت به وجود آمدن بروز مشکلات ناشی از سقوط و گرفتاری در ارتفاعات طاق بستان، همکاران ما در  پایگاه امدادونجات کوهستان جمعیت هلال احمر مطلع سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات طاق بستان

نجات کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات طاق بستان