مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-03سياسي

جهت گیری دانشگاهها به سمت تولید نیروی ماهر برای صنایع آینده مکران باشد


مهمترین نکته کلی که باید برای منطقه مکران بیان شود، تربیت نیروی بومی و ماهر بر اساس نیاز منطقه در آینده بر ای صنایع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب شب گذشته در دومین نشست کمیته حکمرانی آموزش عالی در منطقه مکران که به میزبانی این شهرستان و با حضور معاون وزیر علوم برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان میناب با جمعیت بالغ بر 300 هزار نفر دومین شهرستان پر جمعیت استان هرمزگان و شصت و هشتمین شهرستان پرجمعیت کشور از میان 470 شهرستان است.

وی افزود: ما در شهرستان میناب علاوه بر اینکه یک نقش محوری در حوزه شرق هرمزگان داریم به لحاظ خدماتی هم مخاطبان زیادی داریم که 9 شهرستان جنوب کرمان از جمله قلعه گنج ،منوجان ، رودبار و کهنوج و سایر شهرستانها در آن منطقه از میناب خدمات دریافت می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: همان نقشی که تهران در مرکز کشور به عنوان پایتخت برای سایر استانها  در حوزه خدمات بازی می کند، میناب برای شهرستانهای جنوب شرق کشور در حوزه هرمزگان و جنوب کرمان بازی می کند.

سلحشور عنوان کرد: میناب از چند نظر در کشور در کانون توجه و اهمیت قرار دارد که می توان به حوزه کشاورزی آن که بیش از 50 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد و بیش از یک میلیون و 200 هزار تن تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری دانشگاهها به سمت تولید نیروی ماهر برای صنایع آینده مکران باشد

جهت گیری دانشگاهها به سمت تولید نیروی ماهر برای صنایع آینده مکران باشد