مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-24دانش

10 استاد و دانش آموختگان دانشگاه یاسوج در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان


10 نفر از اعضای هیأت علمی و دانش آموختگان این دانشگاه در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه یاسوج گفت: 10 نفر از اعضای هیأت علمی و دانش آموختگان این دانشگاه در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.

بهادر کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: گروه علم سنجی و توسعه پژوهش دانشگاه و با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده توسط محققان دانشگاه استنفورد بر مبنای داده های جمع آوری شده تا انتهای سال 2022 میلادی، آقایان دکتر مهراورنگ قائدی از گروه شیمی، دکتر رضا خرداد از گروه فیزیک، دکتر زهرا رفیعی از گروه شیمی، دکتر حمیدرضا رجبی از گروه شیمی، دکتر سید محمد زمانی نژاد از گروه مهندسی مکانیک و دکتر اردشیر شکرالهی از گروه شیمی در زمره دو درصد دانشمندان برتر دنیا در حوزه تخصصی فعالیت خود قرار گرفتند.

وی اظهارکرد: هم چنین، اسامی آقایان دکتر ابراهیم علی پناه پور دیل، خیبر دشتیان، آرش اَسفرم و احمدرضا باقری از دانش آموختگان رشته شیمی دانشگاه یاسوج نیز در فهرست منتشر شده، ذکر شده است.

رییس دانشگاه یاسوج بیان کرد: علاوه بر این، دکتر مهراورنگ قائدی، عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج با کسب رتبه 20 از میان 110 دانشمند سرآمد علمی 1402 کشور معرفی شد و بعنوان سرآمد علمی تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 استاد و دانش آموختگان دانشگاه یاسوج در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان

10 استاد و دانش آموختگان دانشگاه یاسوج در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان