مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-20سياسي

آغاز اعزام دانش آموزان کرمانی به راهیان نور از اول آذرماه


مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: از اول آذرماه، اعزام به راهیان نور در کرمان آغاز می شود و دانش آموزان کرمانی در گردهمایی بزرگ دانش آموزان با رییس جمهور در مناطق جنگی کشور شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در نشست تبیینی معاونان مدارس شهر کرمان با معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: از اول آذرماه اعزام به راهیان نور در کرمان آغاز می شود و حضور فعال عوامل اجرایی حاضر در مدرسه می تواند به شکوه آن بیفزایید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان عنوان کرد: در مناطق راهیان نور یک گردهمایی با حضور رییس جمهور برگزار می شود که دانش آموزان و برخی عوامل مدرسه و اداره کل هم در آن حضور دارند.

وی ابراز داشت: سال گذشته بین 3 استانی بودیم که در زمینه راهیان نور تقدیر شدیم، این زحمات همکاران ما بود که به رتبه خوبی در کشور انجامید.

رضایی از کسب 5 رتبه تک رقمی در کنکور امسال توسط دانش آموزان کرمانی سخن گفت و ابراز داشت: این اتفاق برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان است.

وی ابراز داشت: 1400 میلیارد تومان برای بازسازی مدارس به کرمان اختصاص داده شده است که در این زمینه تا حدود زیادی خوب پیش رفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام دانش آموزان کرمانی به راهیان نور از اول آذرماه

آغاز اعزام دانش آموزان کرمانی به راهیان نور از اول آذرماه