مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-04حوادث

زورگیران مخوف در کمند آتش پلیس!


شرور سابقه داری که تحت تعقیب پلیس بود هنگام زورگیری از شهروندان در محاصره نیروهای انتظامی قرار گرفت و درحال فرار  از چنگ قانون به همراه همدستش در کمند آتش گلوله افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر پنجم آبان نیروهای اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری پنجتن مشهد از طریق منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد یکی از زورگیران خطرناک و سابقه دار به همراه همدست موتورسوارش قصد زورگیری از یک جوان را دارند.

ماموران انتظامی با شنیدن نام محسن-ز دریافتند که او همان شرور مخوف است که با دستور قضایی تحت تعقیب قرار دارد بنابراین با دستور سرهنگ جعفرخانی (رییس کلانتری پنجتن)بلافاصله گروهی ورزیده از عوامل انتظامی عازم طبرسی شمالی 59 شدند و محل مذکور را به محاصره درآوردند.

درهمین هنگام زورگیر35 ساله با دیدن ماموران انتظامی دشنه نیم متری خودرا از غلاف بیرون کشید و با هجوم به سمت نیروهای انتظامی روی ترک موتورسیکلت همدستش پرید تا از صحنه جرم بگریزند.

عوامل اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری هم که اوضاع را این گونه دیدند برای حفظ جان شهروندان عبوری از شلیک مستقیم خودداری کردند و درحالی به تعقیب موتورسواران فراری پرداختند که آن ها به اخطارهای قانونی و فرمان های ایست هم توجهی نمی کردند و همچنان با سرعت وحشتناکی در کوچه و پس کوچه های اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیران مخوف در کمند آتش پلیس!

زورگیران مخوف در کمند آتش پلیس!