مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-30اجتماعي

استقبال از فعالیت های مشارکتی با جوامع محلی برای حفاظت از محیط زیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به وجود تنوع مسائل زیست محیطی و خطرات این حوزه در مازندران که بسیار زیاد است، گفت: قطعا از هر گونه فعالیت مشارکتی جوامع محلی که به اهداف حفاظتی ما کمک کند استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عطاالله کاویان امروز در جمع فعالان محیط زیست و توزیع لوازم اطفای حریق به 12 شهرستان، اظهار کرد: محیط زیست به تنهایی نمی تواند کار حفاظت را انجام دهد اما فعالان محیط زیست بدون شعار و در عمل نشان دادند که در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست موثر هستند.

وی افزود: ما نیاز به مشارکت داریم تا بتوانیم با به کارگیری جوامع محلی برای حفظ محیط زیست گام برداریم، سازمان حفاظت محیط زیست در دولت سیزدهم نیز لوایح و مصوبات را با اولویت کار مشارکتی تدوین می کند.

کاویان با اشاره به اینکه امروز بحث قرق های اختصاصی کاملا با مشارکت جوامع  محلی جهت حفظ عرصه ها در حال انجام است، گفت: این نشان از عمل سازمان به وظایف خود است، اما رشد شهرنشینی و توسعه های بی رویه ضرورت رعایت قوانین و مقررات را بیش از پیش نشان داد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به وجود تنوع مسائل زیست محیطی و خطرات این حوزه در مازندران که بسیار زیاد است، اعلام کرد: قطعا از هر گونه فعالیت مشارکتی جوامع محلی که به اهداف حفاظتی ما کمک کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از فعالیت های مشارکتی با جوامع محلی برای حفاظت از محیط زیست

استقبال از فعالیت های مشارکتی با جوامع محلی برای حفاظت از محیط زیست