مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-29ورزشي

سُر خوردن سفارت لهستان روی پیست آیس هاکی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم آیس هاکی دختران ایران به دعوت فدراسیون جهانی، برای شرکت در مسابقات توسعه هاکی زنان در لهستان خود را مهیای این مسابقات می کرد که در یک اقدام عجیب سفارت لهستان ویزای تمام اعضای آیس هاکی ایران را ریجکت کرد تا در آستانه اعزام، - مجوز حضور تیم ملی هاکی روی یخ برای حضور در مسابقات آتی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم آیس هاکی دختران ایران به دعوت فدراسیون جهانی، برای شرکت در مسابقات توسعه هاکی زنان در لهستان خود را مهیای این مسابقات می کرد که در یک اقدام عجیب سفارت لهستان ویزای تمام اعضای آیس هاکی ایران را ریجکت کرد تا در آستانه اعزام، تیم ایران را با چالشی سخت رو به رو کند.

اما انجمن آیس هاکی با این خبر ناراحت کننده عقب ننشست و اقدامات لازم را از طریق فدراسیون، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه ایران، فدراسیون جهانی و فدراسیون آیس هاکی لهستان پیگیری کرد.

نامه نگاری ها به صورت حرفه ای و اصولی انجام شد و با پیگیری مستمر سرانجام سفارت لهستان که چاره ای جز پذیرش نداشت ویزای تیم ملی آیس هاکی دختران ایران را صادر کرد تا طی یک ماه گذشته آیس هاکی تنها تیمی باشد که ویزای شان صادر و راهی مسابقات می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سُر خوردن سفارت لهستان روی پیست آیس هاکی!

سُر خوردن سفارت لهستان روی پیست آیس هاکی!