مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-24اجتماعي

19 خانواده متقاضی، پشت نوبت فرزندپذیری هستند


سرپرست بهزیستی استان زنجان از 19 خانواده متقاضی پشت نوبت فرزندپذیری خبر داد و گفت: تاکنون 3 خانواده زنجانی 3 کودک دارای نیاز درمان را پذیرفته و در جمع خانواده خود نگهداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله خدابنده لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در مراسم تقدیر از خانواده های فرزندپذیر با بیان اینکه تطبیق با شرایط جدید و پذیرفتن فرزند یکی از مشکلاتی است که خانواده ها در هنگام پذیرش کودک حس می کنند، اظهار داشت: روح بزرگ خانواده هایی که توانستند کودکان نیازمند درمان را بپذیرند قابل وصف نیست و خانواده ها با پذیرفتن یک کودک بی سرپرست و بدسرپرست امید و امنیت اجتماعی را به جامعه تزریق می کنند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه خلاء عاطفی در خانواده پر می شود نه در مراکز شبه خانواده افزود: از ابتدای سال جاری 9 کودک به عنوان فرزند خوانده به درون خانواده های متقاضی رفته اند که بهزیستی آمادگی دارد برای خانواده های متقاضی نگهداری کودکان تسهیلاتی را برای ارتباط درمانی درنظر بگیرد تا کودک بتواند در خانواده مراقبت درمانی خود را سپری کند.

وی یکی از اصلی ترین رویکردهای سازمان بهزیستی را توجه بیشتر به خانواده های فرزند پذیر خصوصاً فرزندان بالای پنج سال و کودکان نیازمند درمان اعلام کرد و گفت: تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 خانواده متقاضی، پشت نوبت فرزندپذیری هستند

19 خانواده متقاضی، پشت نوبت فرزندپذیری هستند