مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:162023-10-29سياسي

خدمت به مردم بهترین فرصت برای مسوولین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه عباس امری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بانه افزود: باید با خدمت به مردم شور و امید را در جامعه ایجاد کنیم اگر بخواهیم مردم با اشتیاق در همه جا حضور داشته باشند و بایستی به آنها خدمت کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم دفاع مقدس گفت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس شکلگیری مقاومت اسلامی است و یاد گرفتیم با دست خالی و با سلاح ایمان در برابر زورگویان ایستادگی کنیم.

امری بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان درسی برای مردم فلسطین شده است ادامه داد: تئورسین های رژیم صهیونیستی پنج اصل را برای ماندگاری این رژیم تعریف می کنند که اصل بازدارندگی برای انها خیلی مهم است.

وی گفت: یک مجموعه کوچکی به نام حماس که دست پرورده افرادی مثل حاج قاسم سلیمانی است که در جنگ و جبهه هشت سال دفاع مقدس پرورش یافته و آموخته اند که چگونه با دست خالی در مقابل ظلم و ظالم ایستاد و تهدید را به فرصت تبدل کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بانه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تمرکز خود را از دست داده و در مقابل حق درمانده شده و چاره ای جز کشتن مردم بی دفاع را ندارند.

وی اضافه کرد: اکنون در یک مقطع تاریخی مهمی هستیم و در دنیا الهام بخش شدیم و شعاری که حزب الله و حماس در دست گرفته برگرفته های سخنان حاج قاسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم بهترین فرصت برای مسوولین است

خدمت به مردم بهترین فرصت برای مسوولین است