مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:112023-11-10سياسي

نقش شهید طهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به نقش شهید تهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این سردار اسلام در حقیقت ایده خواستن و توانستن را در ذهن جبهه مقاومت بارور کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار صنعت موشکی کشورمان مدیون شهید تهرانی مقدم است،افزود: موفقیت چشمگیر ایران در عرصه موشکی طی سال های اخیر با وجود دشمنی استکبار، مدیون فرهنگ مقاومت و شهادت است و شهید طهرانی مقدم  دستورالعمل های ساخت موشک را به جبهه مقاومت صرف و یاد داد.

  روشن تن با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم گفته بود روی سنگ قبر من بنویسید روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند ، تصریح کرد: شهدا ثابت کردند برای رسیدن به قله های عزت و افتخار نیاز به اخلاص داریم.

امروز اقتدار نظامی ما مدیون شهدایی چون تهرانی مقدم است.

  *غزه خط مقدم و نماد مقاومت است امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غزه خط مقدم و نماد مقاومت است، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی پیش دستی مقاومت علیه طرح صهیونیست ها با کمک کشورهای غربی بود که قصد داشتند در سایه عادی سازی روابط با کشورهای عربی به مقاومت ضربه وارد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهید طهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی

نقش شهید طهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی