مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-12سياسي

حضور میدانی پلیس در جامعه برای سارقان یک تهدید است


از جمله موضوعاتی که باید در دستور کار قضات دادسرا قرار گیرد، نظارت بر اقدامات ضابطان قضایی به منظور شناسایی و کشف سرقت ها است.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: از جمله موضوعاتی که باید در دستور کار قضات دادسرا قرار گیرد، نظارت بر اقدامات ضابطان قضایی به منظور شناسایی و کشف سرقت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی در راس یک هیئت قضایی متشکل از دادستان تهران، قائم مقام دادگستری و معاونین قضایی ضمن حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران (ویژه سرقت) از بخش های مختلف این واحد قضایی بازدید به عمل آورد و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را به طور مستقیم مورد ارزیابی قرار داد.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن حضور در شعب بازپرسی، میزان وارده پرونده های قضایی را مورد بررسی قرار داد و در عین حال بر ضرورت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور کاهش ورودی پرونده های قضایی با موضوع بزه سرقت تاکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، نقش ویژه و اثرگذار بازپرس در پرونده های مرتبط با بزه سرقت را مورد اشاره قرار داد و بر حساسیت و دغدغه مندی قضات در فرایند رسیدگی به پرونده های با موضوع سرقت تاکید کرد.

القاصی همچنین در حین این بازدید، خطاب به دادستان تهران بر ضرورت مقید به وقت بودن دستورات قضایی تاکید کرد و گفت: دستورات قضایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میدانی پلیس در جامعه برای سارقان یک تهدید است

حضور میدانی پلیس در جامعه برای سارقان یک تهدید است