مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-20سياسي

مکتب بسیج بهترین فرصت را برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی مهیا کرده است


مکتب بسیج با درآمیختن دانش و روحیه انقلابی بهترین فرصت را برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی مهیا کرده و بسیجیان سلحشور با بکارگیری تخصص، اراده و عشق به اسلام و میهن اسلامی در همه عرصه ها، - ایسنا/گیلان مکتب بسیج با درآمیختن دانش و روحیه انقلابی بهترین فرصت را برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی مهیا کرده و بسیجیان سلحشور با بکارگیری تخصص، اراده و عشق به اسلام و میهن اسلامی در همه عرصه ها، به جهانیان درس مقاومت، سازندگی، وفاداری، آزادگی و شهادت داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (رحمت الله علیه) در پنجم آذرماه سال 1358، فرمان تاسیس سازمان بسیج مستضعفین را با هدف متعالی تعلیم و تربیت نیروهای نخبه و متخصص انقلابی و اسلامی صادر فرمودند تا امروز ایران اسلامی با تکیه بر نسلی کوشا و پویا بر قله رفیع پیشرفت و ترقی بدرخشد و الگویی موفق برای امت اسلام گردد.

بسیجیان ولایتمدار و جان بر کف در طول چهل و چهار سال گذشته، مسئولیت خطیر پاسداری و حراست از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب بسیج بهترین فرصت را برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی مهیا کرده است

مکتب بسیج بهترین فرصت را برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی مهیا کرده است