مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-13بين الملل

وزیر پرحاشیه دولت انگلیس برکنار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از گاردین، رسانه های انگلیسی اعلام کردند که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس درپی افزایش فشار ها «سوئلا براورمن» ، - وزیر کشور دولت انگلیس که اخیراً تظاهرات حامیان فلسطین در لندن را راهپیمایی نفرت و معترضان را اوباش توصیف کرده بود، اخراج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از گاردین، رسانه های انگلیسی اعلام کردند که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس درپی افزایش فشار ها سوئلا براورمن ، وزیر کشور را از کابینه اخراج کرد.

برآورمن که گفته می شد نامزد احتمالی ریاست آتی حزب محافظه کار حاکم است، اخیراً با اظهانظر های جنجالی در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفته بود.

او اخیراً در دفاع از رژیم صهیونیستی و در اعتراض به تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز حامیان فلسطین در انگلیس مدعی شد که پلیس با این افراد برخوردی دوگانه دارد و مماشات می کند و این تجمعات را راهپیمایی های نفرت خواند و معترضان را اوباش توصیف کرد.

هفته پیش در بحبوحه برنامه فعالان حقوق بشر و حامیان فلسطین در انگلیس جهت برگزاری تظاهرات اعتراضی به منظور حمایت از مردم غزه، براوِرمن هشدار داد که حامیان فلسطین در صورت تلاش جهت هتک حرمت گور های نمادین سربازان انگلیسی کشته شده در جنگ، بلافاصله بازداشت خواهند شد!براورمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پرحاشیه دولت انگلیس برکنار شد

وزیر پرحاشیه دولت انگلیس برکنار شد