مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-13حوادث

آتش در کمین کمپ های ترک اعتیاد است؟


پزشک گیلانی مطلع از شرایط فعالیت کمپ های ترک اعتیاد می گوید: بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد استان، در ساختمان های متروکه و مدارس غیر قابل استفاده راه اندازی شده چون مبلغ اجاره این ساختمان ها ناچیز است و متاسفانه اداره بهزیستی استان هم بدون توجه به ویژگی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، با گذشت 10 روز از آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی در شهر لنگرود، تعداد قربانیان این فاجعه که همگی، معتادان در حال ترک مواد بودند، به 36 نفر رسید؛ 32 نفری که در محل کمپ و پشت درهای قفل شده، زنده در آتش سوختند و 4 نفری که روی تخت بیمارستان جان دادند.

شامگاه چهارشنبه 17 آبان، نیروی انتظامی استان گیلان از دستگیری متهم این فاجعه خبر داد؛ فردی که ادعا می کند از بهبودیافتگان همین کمپ بوده و به دلیل اختلاف مالی با مدیر کمپ، بنزین به دست روی سقف کمپ رفته و ساختمان را به آتش کشیده است.

دولت حالا انتظار دارد که با اعلام دستگیری متهم، پرونده این حادثه تلخ هم در اذهان عمومی بسته شود در حالی که اطلاع رسانی ناقص و پرحاشیه دولت، بار ابهامات پیرامون این فاجعه را سنگین تر کرده است.

سکوت رییس سازمان بهزیستی کشور طی 10 روز بعد از حادثه و جای خالی مسوولان تراز اول سازمان بهزیستی کشور در منزل عزاداران این فاجعه در حالی که این سازمان، مرجع صدور مجوز تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در کمین کمپ های ترک اعتیاد است؟

آتش در کمین کمپ های ترک اعتیاد است؟