مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-10سياسي

اجرای بیش از 400 ویژه برنامه هفته کتاب در سمنان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه های عمومی استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار در شهرستان مهدی شهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی، کتابداران و برگزیدگان این شهرستان، با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع کتاب و کتاب خوانی و نیز تأکیدات مقام معظم رهبری در این حوزه، توسعه زیرساخت های مطالعاتی در مهدی شهر را برای ترویج فرهنگی مطالعه اثربخش توصیف کرد.

وی ضمن تبریک انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مرتبط با حوزه کتاب و کتاب خوانی را یکی از مهم ترین شاخص های توسعه یافتگی فرهنگی کشور عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان تصریح کرد: ملتی که با کتاب عجین باشد، ملتی اهل اندیشه خواهد بود و آنکه اهل اندیشه باشد، فعالیت های روزمره خود را برمدار منطق و واقع بینی طرح ریزی خواهد کرد.

طاهریان بیان کرد: در حال حاضر، 76 باب کتابخانه عمومی شامل 56 باب کتابخانه نهادی، 17 باب کتابخانه مشارکتی و سه باب کتابخانه مستقل در استان سمنان به ارائه خدمات کتابخانه ای می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 400 ویژه برنامه هفته کتاب در سمنان

اجرای بیش از 400 ویژه برنامه هفته کتاب در سمنان