مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-18سياسي

امیر سرتیپ الهامی:پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور است


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، گفت: امروز پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه و با کارآمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط داشته و مدافع آن است.

- جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، گفت: امروز پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه و با کارآمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط داشته و مدافع آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور از سایت های راداری و موشکی این منطقه پدافندی بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه مأموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه‍روزی در حال انجام است، اظهار کرد: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ الهامی افزود: همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند؛ مقاومت و ایستادگی هزینه اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح این را به منصه ظهور رسانده اند و با اقتدار نیروهای مسلح، منطقه در امنیت کامل و مردم در این امنیت با آرامش زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ الهامی:پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور است

امیر سرتیپ الهامی:پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور است