مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-04سياسي

مردم آستارا، روز 13 آبان، فریاد مرگ بر استکبار سر دادند


راهپیمایی یوم الله 13 آبان مردم آستارا به دلیل بارش شدید باران در این شهرستان لغو و با تجمعی در داخل و همچنین خیابان منتهی به مصلی آستارا برگزار شد و راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، - اتحاد خود را در مبارزه با استکبار جهانی نشان دادند.

مردان و زنان ولایتمدار آستارا امروز شنبه از ساعت 10 صبح با حضور در مصلی آستارا و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تجمع کرده و اراده مصمم خود را برای پشتیبانی قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

فرماندار آستارا در جمع اجتماع کنندگان در محل مصلی این شهرستان با بیان اینکه آمریکا مصداق شیطان بزرگ است و برجسته ترین پیام 13 آبان، مبارزه مستمر ملت ایران با استکبار جهانی است اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان علاوه بر فریاد استکبار ستیزی مسلمانان، روز به تصویر کشیدن مظلومیت مردم فلسطین است.

محمدرضا شهاب زاده تصریح کرد: 13 آبان روزی پر افتخار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اسلامی در جدال با ظلم و استکبارستیزی است، روز استواری ملت در مقابل ترفند استکبار جهانی بوده و جوانان انقلابی این سرزمین راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال های پیش با اقتدار آغاز کردند را با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آستارا، روز 13 آبان، فریاد مرگ بر استکبار سر دادند

مردم آستارا، روز 13 آبان، فریاد مرگ بر استکبار سر دادند