مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:212023-10-25اقتصادي

وزارت صنعت شکل گیری شهرک های صنفی را تصویب کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا شاه میرزایی چهارشنبه شب در پنجمین اجلاس هشتمین دوره از هیات نمایندگان اتاق های اصناف ایران که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنفی باید محلی باشد که هم مردم خریدشان را انجام دهند و هم تفریحاتی در کنار خرید داشته باشند که این مهم از دستورها و تاکیدهای وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به همدلی بین اعضای هیات رییسه اتاق اصناف و سایر صاحبان صنوف گفت: جامعه صنفی کشور بسیار بالغ بوده و در مسائل اقتصادی و اجتماعی کاملا موثر است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یاد آوری کرد: دولت در حوزه اصناف صرفا کار نظارتی انجام می دهد، در هیات نظارت هم دولت یک رای دارد اما اعضای هیات رییسه هفت رای دارند، در کمیسیون های نظارت هم روال به همین صورت است.

شاه میرزایی با بیان اینکه اخیرا بودجه های خیلی خوبی برای اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی به تصویب رسیده که منجر به جهشی در حوزه اصناف می شود، افزود: اتاق های اصناف چندین برابر اتاق های بازرگانی مسئولیت و خروجی کار دارند اما از یک دهم بودجه و امکانات آن اتاق ها نیز برخوردار نیستند، لذا بهره وری اتاق های اصناف بسیار بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صنعت شکل گیری شهرک های صنفی را تصویب کرده است

وزارت صنعت شکل گیری شهرک های صنفی را تصویب کرده است